DRINK & DRAW 28.10.2023

Drink and draw- ilta Vaasassa!

Pop-up elävän mallin piirustustapahtuma kaiken tasoisille piirtäjille

Jatkamme elävän mallin piirustusiltoja Vaasan Taiteilijaseuran tiloissa Kasarmi 13:ssa (Korsholmanpuistikko 6, sisäpiha) 28.10.2023 klo 18-20.

Aloitamme nopeilla 2 minuutin lämmittelypiirroksilla, sitten 5 minuutin ja 10 minuutin asennoilla. Yksi 15 tai 20 minuutin asento tulee myös olemaan ohjelmassa. Illan kesto taukoineen on noin kaksi tuntia.

Tuo suosikki piirustustarvikkeitasi - paperia (mieluiten tukeva lehtiö), hiiltä, väriliituja tai lyijykyniä.

Koska meillä ei ole anniskeluoikeuksia, tarjoamme lasillisen viiniä tai alkoholitonta juomaa osallistujille. Eväitä voit ottaa itse mukaasi.

Mallin kuluihin keräämme 10€/osallistuja.

Vain 20 ensiksi ilmoittautunutta mahtuu mukaan. Ilmoittaudu osoitteessa: info@vaasantaiteilijaseura.fi

Tervetuloa viihtymään ja taiteilemaan kanssamme!

Drink and draw-kväll i Vasa!

Pop-up live modellteckningsevenemang för tecknare på alla nivåer

Vi fortsätter levande modell teckningskvällarna i Vasa Konstnärsgilles utrymmen vid Kasern 13 (Korsholmsesplanaden 6, innergården) den 28 oktober 2023 kl. 18-20.

Vi börjar med snabba 2-minuters uppvärmningsteckningar, sedan 5-minuters och 10-minuters poser. En 15 eller 20 minuters pose kommer också att finnas i programmet.

Kvällens längd, inklusive paus, är cirka två timmar.

Ta med dina favoritritmaterial - papper (helst ett stadigt block), kol, kritor eller pennor.

Vi har inte serveringsrätt, men vi bjuder på ett glas vin eller en alkoholfri drink och snacks till deltagarna. Du kan ta med dig eget om du vill.

Vi samlar in 10 €/deltagare för kostnaderna för modellen.

Endast de 20 först anmälda kan delta. Anmäl dig till info@vaasantaiteilijaseura.fi

Välkommen att ha kul och skapa konst med oss!

Drink and draw evening in Vaasa!

Pop-up live model drawing event for artists of all skill levels

We will continue the live model drawing evenings at the premises of the Vaasa Artist Association at Kasarmi 13 (Korsholmanpuistikko 6, inner courtyard) on 28 October 2023

at 18-20 (6-8 pm).

We start with quick 2-minute warm-up drawings, then 5-minute and 10-minute poses. One 15- or 20-minute pose will also be in the program. The duration of the evening, including breaks, is about two hours.

Bring your favorite drawing supplies - paper (preferably a sturdy notebook), charcoal, crayons or pencils.

As we do not have serving rights, we offer a glass of wine or a non-alcoholic drink and snacks to the participants. You can take with you more if you want.

We collect 10 €/participant for the costs of the model.

Only the first 20 people who register can participate. Register by sending an email to info@vaasantaiteilijaseura.fi

Welcome to have fun and make art with us!