taideHalli & Galleria

Näyttelykalenteri 2024

Taidehalli

Näyttelykalenteri 2022

Huom! päivämäärät saattavat muuttua vielä hieman.

Näyttelykalenteri 2021

Näyttelykalenteri 2019

Lisätietoa galleriasta

Black Wall Gallery on Vaasan Taiteilijaseuran ylläpitämä voittoa tavoittelematon taidegalleria. Galleria esittelee nykytaidetta neljän viikon välein vaihtuvissa yksityis- ja ryhmänäyttelyissä sekä kotimaisilta että ulkomaisilta nykytaiteilijoilta.

Näyttelyhaku on jatkuva. Vapaat haettavissa olevat näyttelyajat näkyvät näyttelykalenterissa. Vapaamuotoisen hakemuksen voi lähettää osoitteeseen puheenjohtaja@vaasantaiteilijaseura.fi.

Gallerian pinta-ala on 70 m² , yksi seinistä on ikkunoita, jotka ovat pimennettävissä siten, että koko tilan saa valottomaksi. Gallerian seinät ja katto ovat mustat. Huonekorkeus on 3,4 m.

Vuokra on 950 € (sis. ALV), sisältäen valvonnan ja kutsukorttien postittamisen sähköisessä muodossa. Gallerian henkilökunta auttaa ripustuksessa tarvittaessa. Myydyistä teoksista galleria perii 10% provision.

Pohjapiirros